Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

6. jan. 2011

Så er det nye året her.....


Godt nytt til alle!
Så er det sånn at før dette året er omme er jeg blitt litt eldre enn sist, og enn jeg var i fjor.....av og til kunne jeg ønske jeg var 23, student, leseglad, harmonisk og avslappende til det meste......men når jeg tenker på hva som er skjedd de siste 15 årene, ville jeg ikke vært de foruten....men jammen meg om jeg ville ta de opp igjen!
Så da får jeg bare bli førti om ett par år, med ett smil om munnene.....
Godt m hverdag igjen. Og sa mener jeg ikke bare at nissene er på vei tilbake til kista, og alle juletingne er vasket og lagt fint bort...neida. godt med en dag ALENE!!!!
At mannen er på jobb, ett barn på skole og ett i barnehagen og mor????
Jeg sitter stille og nyter roen.....gurimalla...det sa også mormor alltid...og hun var sånn m gebiss, hårnett, forkle utenpå en blomstret kjole og alt det der......gud!!!!
er jeg blitt sånn nå da???
Ja ja, en fridag i ro og fred, med og uten hårnett og falske tenner er det beste jeg kan få etter en ferie.....Ha en flott kveld!!
De beste ønsker fra ollapinnsvin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar