Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

4. apr. 2011

Bloggen slettes!!!

Hei og hopp!!

tusen takk for alle dere som har lagt dere til på blogggen min, og som har lagt igjen noen ord her og der....
Nå har det seg sånn at nettleseren på min blogg er nede, og da er jeg nødt til å slette bloggen. ikke veldig lysbetont, men sånn er det.
Jeg kommer nok tilbake når ånden er over meg og jeg er full av motivasjon til å lage en ny blogg.
Min nye blogg vil da hete det samme, men er ikke på plass før om noen dager.....Lar dette stå noen dager, så håper jeg noen finner meg igjen.....

så til alle: Pass på nett-leseren din. Det er ingen garanti for når og hvem dette treffer.....

De beste ønkser fra Bollapinnsvin

8 kommentarer:

  1. Så uheldig du er da!
    Jeg skal nok klare å finne deg når du beholder navnet. ;)
    Ha en fin uke. :)

    SvarSlett
  2. Superkipt!!
    Er det ikke noe jeg kan gjøre for å hjelpe?
    Klem i sola

    SvarSlett
  3. Hææ, er det mulig??
    Håpe du snart kjem i gang med den nye bloggen din!
    Lykke til.
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Huff da. Håper du kommer snart tilbake igjen. Du er jo en humørspreder delux. Lykke til med ny blogg når den kommer.

    SvarSlett
  5. http://binni-myblog.blogspot.com/
    her e hjæmmesia min.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min! Så synd at du sletter bloggen din! Håper du kommer raskt tilbake!:))
    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvarSlett
  7. HEI,
    fant deg som følger på min blogg, hyggelig. kom innom meg igjen når tilbake med ny blogg, så kan jeg besøke deg også...
    ha en fin dag,
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  8. Hei!
    You have lovely blogg ♥♥♥

    SvarSlett