Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

30. mars 2011

GURIMALLA!! Nå skjer det noe jeg ikke forstår.....

Kan noen hjelpe meg?? Plutselig vist denne Følgeren min ingenting. Jeg går ut og inn av bloggen, prøver meg frem men neida!!! Jeg går på UTFORMING, inn på bolken til følgere og der står det bare at det er feil utførelse... Jeg sletter den og skal lage og legge ved ny...men det samme skjer. Dette er følgeren som er laget av BLoggere.... HVA SOM SKJER HER DA??? HVORDAN får tilbake følgeren min??? Er veldig glad for svar...ett lite hint skal jeg også si takk for Hilsen bollapinnsvin

1 kommentar:

  1. At jeg svarer på dette blir som den blinde skal hjelpe den halte..........eller noe sånn;) Det finnes mange snille bloggere her som er veldig flink å hjelpe, så jeg er sikker på at du får eksperthjelp snart, klem fra meg:)

    SvarSlett