Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

24. nov. 2010


Min første veggskrift


Jeg må vise frem den første vegg skriften jeg kjøpte av Hilde Heimdal.

Da det viste seg at noe var galt m limet på baksiden, gikk det jammen ikke lang tid før en ny kom i posten....og jeg som skrev og lurte på hvilken type lim jeg skulle bruke for å få den til å sitte.....


Så har du ikke vært og tittet på hennes nettbutikk og alt som medfølger, så kom bare igjen...har du handlet av de dama en gang kommer du garantert tilbake....

Hilde er så snill og flink til å ta vare på kundene sine.


Mange vil nok være enig med meg at det er nesten som en juleaften, i ro og fred, når pakken fra hennes butikk kommer i heimen...alltid ett el annet uventet dukker opp.....


Vel, jeg skal være enig i at bildet er kanskje ikke i toppklasse, men pytt sånn..det kan jo bare bli bedre....
med en lupe klarer du nok å lese de vakre ordene som jeg ser på når mannen ser på sporten for tredje gang...iløpet av to timer..... det skal også sies at jeg nett hadde malt vegger mm i stua og på kjøkkenet, så ikke alt rundtomkring var kommet opp på veggen...faktisk, når jeg ser etter, ser jeg nå hvor stygg den derre gardinstanga egnetlig er.....tro om mannen også ser det samme om jeg putter bildet opp i fjeset hans.....

Ha en flott kveld der ute


De beste ønsker fra Bollapinnsvinmora

1 kommentar:

  1. Hei :))))

    Ja se her ja!!! Jammen flink du da ;) Mange flotte bilder under her ♥ Skriver utrolig flott oxså du da...det er kjekt å blogge bare en blogger når en selv føler for det og har tid og ikke føler att en må presentere hele tiden...det kan fort bli travelt ;))

    Kjekt du likte pakken ♥ Og takk for gode ord , utrolig snilt :)

    Ønske dej en flott helg i morra ♥

    SvarSlett