Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

10. mars 2011

Ting Tar Tid!!!



Hei og hopp!!!




Her skal jeg entusiastik lage m blogg, og hva skjer???


Alt annet enn bloggen skjer.......men nå er det nok!"


Nå skal mor virkelig ta seg tid nå og da.


Leser så mange flotte blogger hver dag, og får helt angst....hva skal jeg komme med da?




En ting er at "alle" virker som noen kløppere på datan....deretter har de så flotte hjem, skaper det ene etter det andre ut fra intet.....Ikke nødvendigvis sånne dyre ting og møbler, men dere er jo så fantastisk kreativet. Jeg blir vireklig stum jeg!!!!




En vanlig uke hos oss begynner m familens felles svømmetime på mandager kl 1700. Da slenger vi inn på litt middag etter lekser og moralpreken til mor om hvor viktig det er å gjøre lekser....tirsdag er det hånball trening for 7 åringen. Kjører til og fra. har som oftest m lillesøstra for far er opptatt.....hjem igjen og alene..far på trening. Onsdag er det badmington og kor på barna.....en begynner 1700, den andre 1730. Så da er jeg jo litt her og der....hjem igjen. Torsdag er det poengrenn kl 1800....Gud bedre meg så heldig jeg er som har mulighet til å være to steder på en gang...men av og til kan det bli litt masse.....




Derfor lite blogging!!!


Dette var vel en ærlig unnskylding???


De beste ønsker fra Bollapinnsvin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar