Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

3. apr. 2011

Hei og hopp, vi har alle en bikini-kropp!!!

Sorry, ble ikke veldig flott dikt der, men det rima jo...ikke værst bare det!!
Jeg skal tre uker til Hellas i sommer , så nå fant jeg ut at denne setningen kan jeg si minst tre g pr dag og da skal jeg nok være kurert mot bikini-angsten....

Selvom bloggen min ikke helt fungere må jeg bare prøve meg litt frem m ett innlegg.....

Jeg fikk uventet hjelp i dag, fra damen bak denne flotte landhandlen jeg er så glad i...cutencoolhouse.com

Fikk en melding om at hun skulle gå inn på bloggen min m passord og alt så kanskje noe skjer...men tenk å være så snill da?
For ikke å snakke om  mammsenshus.blogspot.com.
hun har vært inne hos meg og skrevet gode ord  som varmer.Tusen takk!

Legger ved to bilder fra kjøkkenkroken. Hva jeg egentlig har tenkt må gudene vite, men det er nå sånn at jeg har tørket støv....og helledussen.......jeg er sikker på at jeg kunne ha strikket og tovet m ei lue m alt det jeg fant.....det er det mest utrolige...

I dag har jeg gjort et lite VARP på nettbutikken ...guri meg da, husker ikke hva den heter nett nå...men samma det, noe fint er det og det gleder jeg meg til.
kommer m lastebil på døra denne uka....nesten som juleaften faktisk.
HVA det er, kommer jeg tilbake til om noen vil vite det!

Ha en god kveld alle sammen.
De beste ønsker fra Bollapinnsvin


2 kommentarer:

  1. VELKOMMEN TIL BAKE, det var koselig!
    Ja nå er jeg spent på hva du har handlet,
    også med lastebil da gitt..
    Da er det ikke nye puter det er jeg sikker på. ;)
    Må si jeg likte klokken du har på kjøkkenet veldig godt. :)
    Ha en god natt.

    SvarSlett
  2. Så flott blogen har blitt, kjekt med gode hjelpere:) Likte godt frisene dine i vinduet, klem fra meg

    SvarSlett