Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

23. nov. 2010


God aften til meg selv......


Så er det snart ett døgn siden jeg la inn mitt første innlegg på min nye blogg......men har jeg sagt noe om hva jeg vil????

Neida!

Men det kommer!!!!


Jeg skal bare sitte her og kose meg jeg...med hverdagen, mann og barn samt alt som jeg går og tenker på....og interiør er jo en av disse tankene.

Jeg har også tenkt å prøve å selge noen møbler, gamle sådan som jeg har pussset, gnikket og malt på....

Det tar jeg litt etter hvert.

Nå skal jeg begynne å knipse litt...det hjelper jo ikke stort å ta bilder, hvis man ikke legger din inn på maskina.

Så det er hjemmelekse for meg!

1 kommentar:

  1. Hei og God Aften!
    Gratulerer med nyoppstartet blogg! Så trivelig at du vil dele litt av hverdagssyslene dine med resten av bloggverdenen. Blir spennende å titte innom Bollapinnsvinshula og se hva du /dere pusler med. Vet at du stadig pusler med noe i heimen så jeg regner med at vi får se mer av det etterhvert.
    Lykke til!
    .....fra Berit

    SvarSlett