Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

30. mars 2011

TO AWARDER TIL BOLLA


Jeg var kjempeheldig å få to stk AWARDER samme dag.
Den ene kom fra mammsenshus.blogspot.com
og den andre fra min-egen-lille-verden.blogspot.com

Dissse bloggene har funnet meg, etter kun tre uker som aktid blogger. Bare det er noe å rope HURRA for.
Pluss at de har vært kjempemotiverende, lille meg er også viktig, har jeg følt.
OG- Begge har blogger som gir mye glede og inspirasjon. LES og OPPLEV selv!

 Utfordringa som medfølger denne awarden er:

1. Link til den som gav deg awarden

2. Besvare spørsmålene

3. Gi denne arwarden til 10 andre


Spørsmål 1: Hvorfor begynnte du å blogge?
Si det du.....har lest blogger i flere år, fra tiden da barna var små. Høsten 10 lagde jeg meg en blogg, skrev noe, men plopp!!! så ble det m det! skjønte lite og ingenting og tenkte at dette er vanskelig gitt....

.MEN, så sa min 8.åring:  vet du mamma, idag, på skolen vet du, gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før, og vet du mamma? Vet du, at det var så gøy!!!!!
Dette var tidlig i mars 2011 og Da satte jeg meg ned og lagde meg en blogg.
Med ett smil, og vet du....det er gøy!!!!


Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Jeg følger de ti som jeg har nevnt nede på denne siden. Før var det mammablogger, men så ble jeg litt lei av babysnakk og bleier....helt ok, men alt til sin tid. Nå opptar interiørblogger meg mest.
TVINGER meg selv til å lese MATBLOGGER!!!! Det er nødvendig, men ikke alltid gøy!!! sorry


Spørsmål 3: Favoritt makeup merke?
Mary kay. Det gjelder kremer. kropp og ansikt - dag og natt. sminke er fra "allestands fra"


Spørsmål 4: Favoritt klesmerke?
Gurimalla...klær til meg eller???
Hadde det vært spurt til barna, hadde jeg svart virrevapp.com



Spørsmål 5: Ditt "må ha" make up produkt?
Definitivt Maskara!


Spørsmål 6: Favorittfarge?
jordfarger, hvit og lilla.....på ei pute el en genser


Spørsmål 7: Favoritt parfyme?
Kommer alltid tilbake til gamle Lolu


Spørsmål 8: Favorittfilm?
Stekte grønne tomater


Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Med to små barn og en stk mann, bruker vi hvert år å dra på loffetur til Hellas i 3 uker.  Det drømmer jeg om nå, men uannsett....som innflytter til trøndelag hadde jeg satt pris på en tur til Grimstad, Sjetten, Horten el ett sted nedenfor Dovre, UTEN VIND; REGN OG SNØ!!!! Samma det!!!


Spørsmål 10: 5 ting du alltid har med i veska?
Lommebok, mappe m familien donorkort, lepsyl, parfyme, kulepenn og e liten notisbok m gode ord fra mammaen min....

Jeg gir denne awarden, med stor glede til disse ti bloggene. Felles for disse er at jeg bruker tid på disses, bare for de er så fine....så enkelt kan det nemlig sies.
cutencoolhouse.com

beritsbalsam.blogspot.com

lisjeastrid.blogspot.com

romantiskestinemor.blogspot.com

astadling.blogspot.com

detsotelandliv.blogspot.com

tineskreativehjorne.blogspot.com

husetvedfjorden.blogspot.com

ninasgaleverden.blogspot.com

gyngestologkaffigrut.blogspot.com

Disse ti bloggene er alle verdt en liten visit. Liten og liten....jeg blir jo alltid sittende og må legge m alene, for alle sover når jeg faktisk er ferdig!!!
MEN, jeg tror det er mulig å få med seg mange flotte bilder og tekster på noen timer og....

Da jeg tok steget, og forsto litt mer enn jeg trodde, lagde jeg meg blogg og. OG, når da vante og flotte bloggere bryr seg om lille meg, blir jeg ydmyk og stolt!!
Mange råd får jeg.
Jeg er god på ELDRE HISTORE.......og litt sånn tysk verbøying....så det er litt trist at jeg ikke kan hjelpe tilbake
Er det noen som f.eks lurer på hvem bebleiderene sloss mot, sånn rundt gamleromeriket tiden, er det bare å spørre.............

Tusen takk for mange flotte kommentarer og til dere som lurer på hvorfor jeg har gitt nett DEG en award, er det bare fordi jeg har i lang tid smuglest hos deg....før jeg ble tøff og motiverte meg selv til selv å ha blogg.
Hurra til mamsen og min lille verden bloggerene.....

DE BESTE ØNSKER FRA BOLLAPINNSVIN























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar