Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

25. mars 2011

 Kamera-laderen funnet!!!

Jeg sa her en dag at jeg ville vise frem det nye skapet mitt. En av de....
Har kjøpt det på verdens beste nettbutikk!
    CUTE  N LANDHANDEL     (tror det er sånn det skrives...)
Jeg sender Hege en melding, og får alltid svar med en gang hun er ledig. Så etter en dag får jeg beskjed om at pakken er ferdig og når pengene er på kontoen, blir varen sendt.....sånn er det fl som gjør..ja jeg vet det. Men greia er at dette går i turbofart!!!!

Det er rene julekvelden for mor når en pakke kommer...og det beste er jo da at jeg slipper og vente i 14 dager...

Er kjempe fornøyd.
Skapet står på en sjenk som jeg fikk kjøpe av ett eldre ektepar-
Det har ett overskap også, men når jeg hadde malt og pussa og vaska...( selvsagt i mottsatt rekkefølge) orket jeg ikke mer. Det er alltid en unge som skal på do, som har slått seg, er tørst el synes alt er urrettferdig..så når man kan jobbe m intervaller på 10 minutter, er grensen min nikke veldig lang......Så løsningen ble å kjøpe ett ferdig skap!!




Ett bilde til av skapet mitt. Det er laget av gjenbruksmatriele, og da har man jo litt bedre samvittighet når man kjøper noe....

De beste øsnsker fra Bollapinnsvin
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar