Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

25. mars 2011

DET ER FAKTISK MULIG.....

Forrige dagen fikk jeg en award fra Mamsen. Tenke seg det!!
Lille meg har fått det, enda jeg er halt ny og ikke helt klarer å få den "opp"
Skal jobbe med saken....Fikk klipt ut teksten, men ikke bildet, og når jeg fikk bildet så forsvant teksten...det er nesten som om pc min synes det er festlig å sette m på prøve....bryte ned selvtilliten er ikke en god greie synes jeg....JEG SKAL VISE PCEN JEG!!!!

Helt sånn plutselig, når den minst venter det, har jeg faktisk klart det!!!
Vent å se!

Så TUSEN TUSEN takk til den insprerende mamsen. Dette var virklelig uvente og veldig flott.
Var inne hos Tines Shop i dag, se tineskreativehjørne, og da jeg fortalt awarden sa hun at dette var festlig og jeg hadde all grunn til å smile.

Så hva gjorde Bollapinsvin da?
Hun kom tomhendt inn i butikken, og med ett svært speil ut av den...Må man så må man!!!
Litt usikker hvor det skal settes....følg med så skal jeg vise det fram i løpet av ett døgn....

De best ønsker fra Bollapinnsvin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar