Mitt eget lille fristed

Bollapinnsvinshula

15. mars 2011

Tusen, tusen takk.....

Tusen tusen takk koslige og motieverende tilbakemeldinger. Idag har jeg fått noen trivlige ord fra enkelte der ute i bloggverden. Jeg er igrunn litt stum over hvor mange snille mennesker det er der ute.....dere har alle komentert hvor fin blogg jeg har, men helt ærlig......fin????? Jeg er jo ikke veldig flink til dette, og hvordan i all verden skal jeg finne sånne tellere og få lagt inn logoer fra andre???Jeg sitter nå her og trykker og trykker og tenker at...joda, jeg kan mye om gamle romeriket og eldre histore....men hva hjelper det meg nå????

Så takk for gode ord, så håper jeg dere følger med og ser at selv en blond berte som meg kan klare uante ting med tiden.....og alle råd mottas med stor takk!!!
Jeg kan jo bare spørre den snille mannen min om hjelp, men det er noe å få hjelp av sine egne....jeg vil heller bruke litt tid på denne bloggen og være godt gift, enn å ha den fansy greia på bloggen, med en skillsmisse hengende faretruende over skuldrene.....er jeg alene på dette området min tro???

Når kameraet endeldig har fått lagret seg litt kommer nye bilder av heimen. Skal man ta bilder må jeg rydde og alt det der og nett nå må jeg bare puste litt og tenke på at noen jeg ikke kjenner har "sett" meg her inne-

Dette kan jo bare bli bedre!!
Og takk igjen for at dere er så vennlig i komentarene til meg.....

De beste ønsker fra Bollapinnsvin.



1 kommentar:

  1. Velkommen hit skal du være :)) Hvorfor ? Tja si det du ... det lurer jeg på og men ... litt gøy da - hi hi .
    koselig hjemme hos deg , kommer tilbake jeg ;=)

    SvarSlett